Covid-19 ကာလအတွင်း ဆောင်ရွက်ထားရှိချက်များ (Tariff)
၁။ ဆက်သွယ်ရေးညွှန်ကြားမှုဦးစီးဌာန သည် Covid 19 ကာလအတွင်း ကျန်းမာရေးဆိုင်ရာ သတင်းအချက်အလက်များကို အများပြည်သူမှ ကျယ်ကျယ်ပြန့်ပြန့်ရရှိရန် အထောက်အကူပြုစေရေး၊ Work From Home ပြုလုပ်သူများအတွက် ဆက်သွယ်ရေးကိစ္စရပ်များ အဆင်ပြေစေရေး၊ အများပြည်သူများ သက်သာသောနှုန်းထားဖြင့် ဆက်သွယ်ပြောဆိုနိုင်ရေး တို့ကို ရည်ရွယ်၍ မိုဘိုင်းဝန်ဆောင်ခနှုန်းထားများအတွက် ထားရှိရမည့် အနိမ့်ဆုံးနှုန်းထား သတ်မှတ်ချက်ကို (၂၇-၃-၂၀၂၀) မှ (၃၀-၆-၂၀၂၀) ထိ ဖြေလျော့ပေးခဲ့ပြီး အော်ပရေတာများအနေဖြင့် ယခုကာလအတွင်း မိမိတို့၏ အကျိုးစီးပွားကို အဓိကမထားဘဲ အများပြည်သူများ သက်သာသောနှုန်းထားဖြင့် သုံးစွဲနိုင်ရေးအတွက် ဝန်ဆောင်ခနှုန်းထားများ လျှော့ချဆောင်ရွက်ပေးရန် တိုက်တွန်းခဲ့ပါသည်။
၂။ ဆက်သွယ်ရေးညွှန်ကြားမှုဦးစီးဌာနမှ အော်ပရေတာများထံ ဝန်ဆောင်ခနှုန်းထားများ လျှော့ချရန်တိုက်တွန်းခဲ့ပြီးနောက် မိုဘိုင်းဝန်ဆောင်ခနှုန်းထားများ လျော့ပေါ့ပေးခြင်းကို မိုဘိုင်းအော်ပရေတာများမှ ဆောက်ရွက်ပေးခဲ့ရာ (၃၁-၃-၂၀၂၀) ရက်နေ့အထိ ဆောင်ရွက်နေမှု အခြေအနေမှာ အောက်ပါအတိုင်း ဖြစ်ပါသည်။
စဉ်
|
အော်ပရေတာ
|
ဝန်ဆောင်ခနှုန်းထား
|
စတင်ဆောင်ရွက် သည့် ရက်စွဲ
|
မှတ်ချက်
|
၁။
|
MyTel
|
ငွေဖြည့်ပမာဏ ၏ 50% ကို အပိုဆောင်းပေးခြင်း
(50% Top up Bonus )
|
၃၀-၃-၂၀၂၀
|
|
၂။
|
Telenor
|
www.mohs.gov.mm website ကို ဝင်ရောက် ကြည့်ရှုခြင်းအတွက် အသုံးပြုရသည့် data သုံးစွဲခ ကောက်ခံမှု မရှိခြင်း
(Zero Rating data)
|
၃၀-၃-၂၀၂၀
|
|
၃။
|
Ooredoo
|
(က) Data Pack (30 days validity)
999 Ks for 1024 MB
1999 Ks for 2560 MB
2999 Ks for 4096 MB
4999 Ks for 8192 MB
9999 Ks for 20480 MB
(ခ) Voice Pack (30 days validity)
999 Ks for Unlimited on-net calls
(ဂ) 150% Top up Bonus
ငွေဖြည့်ပမာဏ ၏ 150% ကို အပိုဆောင်းပေးခြင်း (အပိုလက်ဆောင်ကို ဒေတာ၊ ဖုန်းခေါ်ဆိုမှု၊ SMS ပေးပို့မှု တို့ အတွက် အသုံးပြုနိုင်သည်)
|
၃၁-၃-၂၀၂၀
|
|
ဖတ်ရန်
သိမ်းဆည်းရန်
Posted by
ptd
Posted on
March 31, 2020